lørdag den 27. august 2011

En lille lørdags hyggeting

En gang i mellem kan helt banale projekter gøre mig lidt glad i låget :-) det her var så en af dem! Jeg har de har lidt kedelige glas fyrfads stager som jeg har været træt af, men nu fik den ene lige en lyn make-over på 5 minutter.





Lidt papir fra Maja design, et lækkert border punch fra Martha Stewart, et medium og et small daisy punch og lidt organza til sløjfen.
Tænkte du måske kunne bruge ideen til sidste øjebliks panik til din borddækning - eller måske lave en meget mere avanceret og spændende udgave til dit stuevindue - det er bare om at finde den gamle stage og komme igang :-)

Hov, bliver lige nødt til at lave en opdatering for jeg kom til at lave en mere her lige inden sengetid :-)



Denne er lavet af to slags maya design papir. Det stribede lavede jeg en bort med marple leaf punch str small i - sådan lidt tilfældigt fra begge sider af papiret. Det fik lidt brun ink langs kanten. Den øverste strimmel med blomster mønster fik en hul bort og et par marple blade mere. Jeg har trukket blå snor gennem hele hulkanten og samlet det med en sløjfe. Snorene blev afsluttet med et lille marple leaf - det får det til at se ud som om bladene flyver :-)

Ses måske bedre på dette billede.



/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...