mandag den 15. august 2011

Border Punches - Trims & Chains

Der findes efterhånden en kolossal mængde kant-punches (border punches) i forskellige mærker.
Måske har du lagt mærke til, at nogle af dem hedder f.eks. Trim (Martha Stewart) eller Chain (EK Success) som en del af navnet?
Trim eller Chain betyder, at punchen laver en løs remse i papiret/kartonen i stedet for blot at stanse mønster ud i kanten - og sådan en remse kan bruges på mange forskellige måder.

Her har jeg brugt en fra EK Success (Scroll Chain) og brugt den på et helt enkelt kort, hvor jeg har ladet det smukke mønsterpapir fra My Minds Eye's serie Lost & Found tale for sig selv - den eneste pynt (udover remsen) er to papirblomster samlet med en brad i midten.



5 kommentarer:

  1. Uuh jeg elsker mine borderpunches! :)
    ..smukt enkelt kort,og den chain punch skal jeg da vist kigge lidt nærmere på :)

    SvarSlet
  2. Lækker punch - og rigtig sødt kort

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort .. smukt og enkelt !!

    SvarSlet
  4. Uha border punches er en skøn opfindelse. Dit kort er super flot, lige mine yndlings farver :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...