mandag den 21. november 2011

Julekort med rosette

Jeg har lavet dette simple julekort med papiret fra BoBonny's juleserie. Jeg har lavet en lille julerosette med Tim Holtz's mini paper rosette sizzlits strip. Jeg kan rigtig godt li den effekt det giver at lave den rosette i mønsterpapiret, så får den ligesom lidt liv. Rosetten kan laves i 2 størrelser med den linkede die, men findes også i en endnu større størrelse her.
Teksten på kortet er lavet med sizzlits strip alfabetet summer block. Det er et rigtig godt alfabet, som giver en masse sjove muligheder. For nogle af bogstaverne er der også mulighed for at bruge firkanten med det "negative" bogstav. Det har jeg dog ikke gjort her. Jeg kan i det hele taget godt li sizzlits strip alfabeterne - det er nemt og hurtigt at få lavet en masse bogstaver. Der er bare nogle dage hvor jeg ikke gider lave et bogstav ad gangen eller starte silhouetten op. Så er sizzlits strips alfabeterne fantastiske.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...