fredag den 11. november 2011

I love Prima

Ja jeg elsker Prima... og især deres nye Printery kollektion. Den har jeg brugt her, sammen med en af de aflange kraft-kortbaser, der forhandles i hobbyboden http://gittes.dk/shop/aflange-kort-og-9949p.html De er mega søde og ret billige.. og så synes jeg, det er sjovt, at lave kort, der ikke altid er kvadratiske.
Jeg har taget udgangspunkt i den søde gine-dies fra Tim Holtz. Den har jeg beklædt med gult karton fra Hero arts og så stemplet med et vintagestempel fra La Blanche. Her er det stemplet "two sparrows", som jeg har brugt. Som I kan se, er stemplet ekstremt detaljeret og det giver et superflot resultat, når man stempler med en sværte, der ikke er distress ink.

Jeg har taget et tag, som jeg havde i rest fra graphic45. Øverst oppe på baggrundspapiret har jeg stemplet med brun svært med et lille primastempel.

Under ginen har jeg stemplet et tekst og så har jeg sat et par små grønne rhinesten på for at færdiggøre kortet helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...