onsdag den 30. november 2011

Julebanner

Jeg har købt det mest fantastiske bannersæt - desværre er det sæt jeg har købt udsolgt i butikken, men man kan sagtens lave julebanneret med dette sæt fra Spellbinders, som er det samme, som det jeg har brugt her - bare uden den scalloped kant.

Mit bannersæt skulle afprøves ved at lave et julebanner. Så jeg kørte stort set hele juleserien fra BoBonny gennem BigShot'en med den største bannerdie i sættet. Først med udskæring og derefter med silikonemåtten og texturpladen for at lave den embossede effekt, som Spellbinders er kendt for.

Jeg punchede nogle store cirkler ud, som jeg pyntede med lidt julestempler, bogstaver og lidt bling. Til sidst bandt jeg alle de små "flag" sammen med små stykker af organza bånd. Her ser I det færdige resultat. Jeg er rigtig godt tilfreds med mit allerførste banner. Det pynter nu til jul hjemme i min stue.



Og her lige et par billeder lidt tættere på...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...