tirsdag den 3. april 2012

Forår og konfirmation

I denne uge bærer mine kort præg af to ting; det er forår og det er konfirmationstid lige om lidt. Min svigerdatte Heidi og jeg har leget lidt med den slags kort sammen (se mere inspiration på hendes blog også) Jeg sad med en dynge rester af det lækre Maja Design papir efter jeg var færdig med min minialbum, og så besluttede jeg mig til at jeg måtte kunne lave kort kun med de rester og forhåndværende materialer - i stedet for at gøre som jeg plejer, dykke ned i stakken af dejlige friske ark mønsterpapir.

Så derfor bærer mine kort i denne uge præg af at være restekort -masser af striber og tern :-)
Første kort er lavet med fire forskellige striber papir hvor den yderste til højre har fået en tur med et borderpunch. Rammen i midten er lavet med min spellbinder og så har jeg ellers pyntet med et fjer og et par blomstergrene. Da jeg havde forlist mit konfirmationsstempel måtte jeg ty til at printe noget tekst og stanse ud - kan nu bedre lide stemplet men man kan ikke altid få lige hvad man vil have :-)




/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...