fredag den 26. oktober 2012

Friendly plastic

I blokhus var jeg forbi en fantastisk butik som solgte smykker i friendly plastic. Desværre var der ikke plads på deres kurser, så nu har jeg bare prøvet om jeg selv kunne finde ud af noget. Her er resultatet....

Først et vedhæng i blå/grønne farver. Lidt hjerteformet endte den med at være. Jeg sluttede af med at presse en lille charm ned i den varme plastik.



Og her et par stykker i brune nuancer. Her har jeg presset nogle halvperler ned i plastikken.




Jeg brugte en ny metode til opvarmning af plastikken. Tidligere har jeg brugt ovn eller varmt vand. Denne gang brugte jeg varmepistolen. God og nem løsning. Men bedst at starte med at opvarme et stykke, som man så kan bygge ud fra. Så kan de følgende stykker nemlig klistre lidt fast i det første. Varmepistolen blæser jo lidt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...