onsdag den 31. oktober 2012

Svenske Mini Pelargonier

I butikken kommer der dagligt en masse mails fra kunderne  -  og jævnligt er de oven i købet så søde, at de vedhæfter billeder af de ting de laver. Jeg elsker at få den slags mail, så jeg kan se hvad tingene bliver brugt til.

Som f.eks. her forleden, da Anne fra Sverige kontaktede mig vedr. nogle punches.
Hun har købt en del mini-punches af mig gennem tiden, og nu fik jeg lov at se hvad hun bl.a. bruger dem til. Nemlig en hel serie af mini-pelargonier i urtepotter.
Mini-punches er typisk 6 mm i diameter, så det er virkelig småtteri-afdelingen vi har med at gøre her.

Anne har sin egen blog: http://ateljelillahjartat.blogspot.se/ og her viser hun masser af andre miniature-potteplanter frem  -  så prøv at kigge forbi hendes side og bliv imponeret over hvad man (også) kan lave ud af papir.






2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...