torsdag den 11. oktober 2012

Pige fødselsdag

Igen har jeg haft gang i October Afternoons serien Cakewalk. Der er rigtig mange motiver i de papirer og de egner sig alle sammen til fødselsdage, så jeg er sikker på, at jeg har nemt ved at få brugt papirerne. De kommer i en 8 inch blok eller i 12 * 12 løsark og der hører en masse lækkert tilbehør til, som kan købes ved siden af. Personligt elsker jeg nok ting er farvekoordinerede.
I kan se hele serien her.
Kortet er lavet som en fødselsdagskort til min datter. Jeg har brugt en chipboard-ballon, som hører med tilbehørspakken, og jeg har beklædt den med stjerne papiret, hvor et par af stjernerne har fået stickels. Embellishmentkittet kan ses her. Så har jeg brugt to cut-outs fra papiret guest list, som har en masse firkantede motiver lige til at klippe ud. Til sidste har jeg limet ballonens snor på og sat små lyserøde rhinesten på. Hav en god torsdag alle sammen.

1 kommentar:

  1. Super dejligt kort, det fik mit smil frem med det samme :) skønne farver! rigtig god aften.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...