tirsdag den 13. maj 2014

Dream Journal - 3. bidrag


Skrevet af: Gitte Grønfeldt

Jeg har før fortalt om, at jeg er med i en udfordring på Scrapsisters' Forum, som hedder Dream Journal Vol. 2, og hvor vi hver anden måned skal sende to art journaling sider til andre af deltagerne.

Her kommer den første side af de to, der havde deadline her 1. maj.

Først har jeg sværtet på hele arket med Distress Inks, dernæst lagt stencils over og duppet noget af farven op igen med baby-wipes.
Bagefter lagt stencils over og sværtet igen i andre farver.
Så har jeg stemplet lidt tilfældigt rundt omkring med et lille tekststempel og grå sværte.
Tekst og motiv er skrevet/tegnet på hvid bazzill-karton med sort posca-pen og bagefter klippet ud og limet på. Doodlingen langs kanten er også lavet med en sort posca-pen





2 kommentarer:

  1. Det er intet mindre end fantasktisk. Baggrunden er så 3D agtigt, det er som om, man kan kigge ind i den. Din doodling rundt i kanten er jeg også ret fascineret af.

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot side Gitte. jeg kan blive helt misundelig, når jeg ser sådan en flot og lækker side med alle de smukke farver, og ja den doodling er bare sååå cool. Super flot arbejde i virkelig fede farver.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...