tirsdag den 11. november 2014

Mini projekt life

Skrevet af, Louise

Jeg har flere gange været startet op på projekt life på ugebasis. Hver gang er der gået nogle måneder, og så har jeg været  håbløst langt bagud. Jeg kan faktisk godt li' ideen i at dokumentere dagligdagen, men må erkende at jeg ikke får det lavet, der skal jo også være plads til andre scrap projekter. Nu er jeg kommet frem til at jeg vil prøve igen, men denne gang bliver det på måneds basis, og i mindre format. Derfor har jeg besluttet at bruge lommerne fra sn@p, tror de har en god størrelse til mit behov.
Her har jeg lavet forsiden til oktober måneds højdepunkter.



Beklager genskinnet i plastlommen, men det kunne ikke blive bedre.

Jeg har primært brugt papir fra simple stories. Det er en 6*6 blok, så mønstre passer godt i størrelsen til de små lommer. Ellers har jeg bl.a brugt lidt washi tape, palietter og sytråd. Jeg har også to gange brugt vellum, som er varm embosset med guld.


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...