fredag den 28. november 2014

Skal du give et gavekort eller penge til jul


Skrevet af Lissy

....er her lige en nem indpakning at lave

Jeg har lavet en lille folder til selve gavekortet og så en lille konvolut... 
og som jeg gør så tit, har jeg fundet ideen på Youtube ;-)))

ses her


Jeg havde ikke lide noget bredt washi tape, og heller ikke noget julet
 så jeg satte to stykker smalt på i bunden


Jeg synes det er en meget enkel og sød indpakning, og lavede så 
også lige en rød en af slagsen.

Det hele er lavet i det smukke julepapir fra Riddersholm


Hyg jer med at lave denne !!!!


2 kommentarer:

  1. Sååå flotte og alligevel så enkle Lissy. De er bare super flotte.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin, enkel og dekorativ idé. Tak for inspirationen.
    God weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...