fredag den 14. november 2014

Et år mere

Skrevet af: Lina

Vores lille hund har en hjertefejl, så han bliver jævnligt skannet. Til hverdag mærker vi ikke noget til det, men når vi nærmer os dagen han skal skannes, sidder mit hjerte altid i halsen. Og jeg bekymres, ganske unødigt.

Det skal selvfølgelig dokumenteres. For det fylder i vores liv, især hos datteren.



Jeg valgte denne gang, at gennemgå hvilke produkter der var med i min seneste ordre her hos Hobbyboden. Så kan i se og høre hvilke overvejelser jeg gør mig når jeg handler.

Papirserien jeg har brugt er Echo Parks Creative Agenda. Lige min stil. Jeg nævner i videoen at jeg helst ikke vil bruge prikket papirer sammen med prikkede papirer, og alligevel ender jeg op med at gøre det. Og heldigvis fungerer det i dette tilfælde. Måske på grund af alle symbolerne i det gule papir.


Udover serien havde jeg også købt nogen super søde stickers, som også hører til Creative Agenda serien, og så greb jeg lidt rester fra mit eget lager af produkter.



Tak fordi du kiggede med, og rigtig god fornøjelse
/Lina

1 kommentar:

  1. Det er altid så hårdt, når noget er galt med vore dyr såvel som unger, så selvfølgelig er du glad. Vi mistede selv vores hund til kræft for ½ år sisden, så ved hvordan du har det. Men dit LO blev rigtig fint, og hunden ser jo bare pragtfuld og glad ud, hvor er den nuttet.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...