fredag den 16. december 2011

Bordpynt

I lørdags var jeg til min veninde Ingemaries 50 års fødselsdag, og her havde jeg haft en lille finger med i spillet med hensyn til bordpynten.
Bordkortet er lavet i to nuancer grøn hvor den mørke baggrund er embosset med en sommerfugle embossing folder.
Navnestrimlen har lige fået lidt grønt langs kanten, og sommerfuglen har fået stickles i midten på kroppen så der er lidt bling.

Ingemarie lånte et par af mine stansejern med hjem, menlig min sommerfugl og nogen forskellige blade, og dem benyttede hun til denne søde bordpynt der var drysset for foden af de lysestager der var placeret jævnt hen ad bordet. Sommerfuglene er monteret på et blad ved at de lige har fået et fold ved kanten af vingerne og så lim på selve kroppen. Dette gør at de nærmest kan stå på bordet i stedet for at ligge fladt - en rigtig sød effekt. De har også fået en gang stickles på kroppen.

Bemærk i øvrigt at hvis du søger på bordkort her på bloggen så kan du finde dette bordkort i en mere tøset udgave også :-)

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...