onsdag den 8. august 2012

Min første Fotobog

Jeg fik langt om længe taget mig sammen til at få designet og bestilt en fotobog hos Pixum her i forrige uge. Det er allerførste gang jeg prøver at få trykt sådan én (jeg har taget tilløb til det flere gange) så jeg var rigtig spændt på at se det færdige resultat.
Jeg udvalgte 68 fotos fra den dag hvor Gitte O (Godtesen) og jeg var på the "Grand tour of Los Angeles" forrige vinter (sådan en rundtur med bus rundt til alle de store seværdigheder i byen), og så benyttede jeg mig mere eller mindre af de automatiske muligheder som softwaren giver for placering og beskæring af billederne. Og nøj, hvor var det bare nemt at lave noget, som i hvert fald på skærmen ser rigtig smart ud.
Og da den lå i min postkasse i lørdags, blev jeg bestemt ikke skuffet.

Her er nogle billeder af hhv. omslaget og et par af siderne fra bogen:





Jeg kunne godt forestille mig at jeg vil lave flere af dem i fremtiden  -  af alle de billeder som jeg ikke lige når at få scrappet.

13 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud.
    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  2. ja rigtig flot hvor stort er det?

    SvarSlet
  3. Den er bare SÅ flot!! Jeg har jo lige bladret i den og den er såååå lækker!! Håber du vil nyde den rigtig meget..

    Tak for kaffe og hyggelig snak .. jeg aer mine fine, nye Prima-blokke, kan du tro :)

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud. Jeg kender godt til dette koncept, men har aldrig selv benyttet mig af det. Min ene svigerinde har gjort det nogle gange - og det er nogle rigtigt fine bøger hun har fået hjem.
    Må jeg spørge hvor prislejet ligger for at få lavet sådan en bog?
    Rigtig god onsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en rabat-kode liggende, så jeg fik den til halv pris. Men normalprisen er 289 kr. for denne her, som har 34 sider.

      Slet
  5. Det ser rigtig godt ud, og du kan du sagtens scrappe billederne alligevel. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Det ser altså bare rigtig godt ud.
    Jeg har jo fulgt snakken på Ss, og er glad for at jeg lige fik kigget her i dag. Jeg har bare været så tilfreds med alle de bøger, jeg har lavet ved Pixum. Og mon ikke det her giver dig lyst til at prøve igen. Du får en masse rabatkoder tilsendt automatisk pr mail, så du kan jo bare se, hvornår der er et tilbud der passer til dig igen.
    Tak for kigget.
    PS: Og tak for hilsen gennem min "scraptvilling".

    SvarSlet
  7. Flot, flot album. Det bliver du glad for. Jeg fik en bog i julegave, med børnebørnene. Den kigger jeg i med jævne mellemrum =D

    SvarSlet
  8. Rigtig god ide - jeg har flere gange luret på det. Netop til alle de billeder jeg ikke får scrappet :-)
    Den ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
  9. Super flot album, :) det er dejligt med et sted til alle billederne :) ..

    SvarSlet
  10. Jeg har flere gange benyttet mig af tilbudene på fotobøger. Og det er altså meget anderledes, at sidde med et album, end løse billeder eller at kigge på PC skærmen. Og vi kan jo scrappe alt det vi vil, ved siden af. Min næste fotobog skal være med billeder fra Samsø og højskolen. God dag til dig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...