mandag den 11. oktober 2010

3 kort med Basic Grey og Tim Holtz

Jeg skulle lave et kort til en mandlig kollega og tænkte at nu var det tid at få gang i mine nye Tim Holtz dies. Kortet til min kollega blev lavet med Tim Holtz hanging sign. Papiret er fra Basic Grey - serien Capella. Jeg har skåret skilt og holder ud i både chipboard og i papiret og limet papiret på chipboard-figurerne. Og så har jeg sværtet kanterne med en mørk brun.


Skiltet har jeg bundet på holderen med noget bast.

Endnu et kort med papiret fra Basic Grey. Denne gang med en Sizzix somerfugl, som motiv. Sværtet i kanten med en matchende grøn og monteret sammen med et organza bånd. Der skal ikke så meget til med de store motiv dies - jeg overvejede at man kunne sætte et lille skilt med et tillykke eller lignende midt på sommerfuglen, men undlod det, da jeg godt kan li at ha kort, som ikke nødvendigvis er med tillykke.


Det sidste kort i denne omgang er med det fantastiske fuglebur fra Tim Holtz. Igen er papiret fra Basic Grey serien Capella. Denne gang lidt mere spraglet. Men igen et enkelt kort.

Papiret til alle 3 kort er fra serien Capella fra Basic Grey - du finder den her i butikken:
http://hobbyboden.dk/shop/cappella-404c1.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...