onsdag den 20. oktober 2010

Trick og Treat

I USA er det jo en del af Halloween at børnene er ude og lave "trick og treat", det vil sige går fra dør til dør og får slik og gode sager - og hvis de ikke gør må de lave ballade :-) I dag har jeg valgt at lave en spand til at tage med ud i mørket.

I serien Halloween in Wonderland er der et ark som består af en række borter. Dem har jeg brugt til at beklæde spanden med. Selve spanden er faktisk fra Prima - der har været blomster i.
Da borterne ikke dækkede spanden helt - og jeg syntes overgangen mellem dem var lidt hård/grim, så valgte jeg at sætte en bånd bort på med halloween tema også. De er monteret med super dobbeltklæbende tape (den røde), mens borterne i papir er monteret med hvid hobbylim i et tyndt lag.

Da borterne er lige præcist en smule for korte til at nå rundt, så fandt jeg en bort med en række små billeder og satte den lodret på bagsiden af spanden.
Sidste pynt var et tag fra samme serie, monteret med dobbeltklæbende tape og pyntet med orange organza. På håndtaget afsluttede jeg med at binde en række bånd fast.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...