lørdag den 2. oktober 2010

to kort fra graphic45

To små kort fra graphic45. Det første her er fra steampunk debutante kollektionen. Jeg har skåret et af motiverne ud med spellbinders for at give det lidt kontur og jeg har brugt et simpelt tekststempel samt Primas E-line flowers der passer perfekt i nuancerne til denne serie.. Et par små hvide roser sat i midten og det var det.. ;-)

Næste kort er med papirene fra "a proper gentleman" kollektionen. Jeg har beklædt et hvidt tag og herefter stemplet på det, samt sat twine i taggets hul. Jeg har skåret et "gear" ud i sort karton og brugt to af motiverne fra serien.. Jeg har lavet en kant med borderpunchen fra fiskars hvori jeg har placeret tagget nede i.. og motiverne udenpå..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...