onsdag den 26. december 2012

Helligdag? Ikke her...

Juledagene er for de fleste gået med at hygge med familien og spise julefrokost.
Men sådan er det ikke for Team Hobbyboden, som har haft overarbejde her i julen. Men heldigvis går det ligeså stille fremad...
Vi mangler stadig at pakke meget ned  -  og vi mangler stadig at flytte de større møbler. Men vi håber at vi kan blive færdige med det meste henover weekenden, sådan at vi derefter "kun" mangler at indrette det hele, hænge varegitrene op på væggene og sætte/hænge varerne på plads.
Pyha - det kommer vist til at tage rigtig mange timer, og det er jo også derfor vi har sat den officielle åbning til 2. februar, for indtil da kan man ikke regne med at butikken ligner en butik. Og der skal jo også være tid til at jeg kan stikke 16 dage til USA i januar.

Her kan I se hvor langt (eller måske nærmest det modsatte) vi er nået her til eftermiddag 2. juledag.




6 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende, god arbejdslyst :)

    SvarSlet
  2. Pu ha, Gitte, jeg håber ikke alt det arbejde går ud over din egen kreativitet, jeg husker da jeg underviste i porcelænsmaling, der kunne jeg godt "af og til" få porcelænsmaling nok. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Dejligt at følge med undervejs. Tak for fotos og fortsat god arbejdslyst....og jul. (husk det...)
    Juleknus fra Annette

    SvarSlet
  4. I må have rigtig god arbejdslyst, det er godt du får lidt afslapningen når du skal til USA, så må vi håbe at Claus også får lidt tid til at slappe af.
    Det bliver så spændende og det er dejligt at vi får lov til at følge lidt med.

    SvarSlet
  5. Det er SÅ spændende, tak fordi I tager jer tid til at opdatere os. Håber I når det hele også turen til USA;-) kh 10na

    SvarSlet
  6. Spændende med opdatering - og KANON spændende med din tur til USA. Husk at hilse Sandy fra OWH hvis de også har en stand i år. Hvis jeg havde tænkt over det skulle du have haft "noget" dansk med over til hende fra mig. Når I nu sådan flytter butikken må vi jo en tur til Jylland igen i 2013 for at kigge. =0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...