fredag den 21. december 2012

Lag på lag LO

Jeg er blevet vild med LO's med mange lag, så nu har jeg prøvet igen. Her et LO med årets konfirmand. De to af pigerne er ikke mine egne, så de er lige masket ud.


Et absolut must i lag på lag er efter min mening tags eller manilla mærker eller hvad vi kalder dem. Her er det stemplet med teststemprl i to farver. Jeg har også stemplet tekst og prikker og andre motiver.


Jeg har også brugt filmstrimlen fra Tim holtz. Opvikledes her ses også noget bølgepap og nogle strimler med noder, som faktisk er rester af stjernestrimler.


Billederne har jeg filet lidt i kanten med en fil. Jeg har filet over en skarp kant for at få de lyse streger. Lagene her er en side fra en gammel bog og en filtfigur.


Tror det kræver lidt øvelse at få så mange lag man gerne vil, men det er bare at kaste sig ud i det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...