mandag den 24. december 2012

I aften er det juleaften...

Så oprandt endelig DAGEN  -  selveste juleaften.
Ikke fordi vi gør så meget ud af det her i huset -  vi bliver kun Claus og mig, men vi skal da både have and og ris á la mande (med tilhørende mandelgave). Og vi får travlt med nedpakning og flytning af butik i de kommende dage, så derfor har vi valgt at blive hjemme i år.

Dagens fotos er fra i tirsdags, hvor vi havde den sidste aften med hygge-scrap i butikken i Tornøegade.
Vi var syv deltagere i alt inkl. mig selv, og fik både snakket, hygget og grinet.
Som sædvanlig startede aftenen med at alle kom ind og satte deres værktøj og scrapsager ved bordet, og så strøg de ellers ud i butikken for at kigge på herlighederne (det er nok lidt distraherende for de fleste at sidde midt i en scrap-butik). Senere kom der dog gang i kreativiteten omkring bordet og her kommer en stribe stemningsbilleder.








Jeg glæder mig rigtig meget til at kunne holde scrap-hygge-aftener i de nye lokaler  -  og planen er, at vi hurtigst muligt skal have fat i et ekstra bord, så der kan blive plads til dobbelt så mange deltagere.

Men fra Claus og jeg skal hermed lyde et
Glædelig Jul & Godt Nytår
til alle bloglæserne og jeres familier

8 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde, til jer begge to. Mona

    SvarSlet
  2. Hyggelige billeder, uden ansigter, men med mange travle hænder. Du og Claus ønskes også en glædelig jul, i har sikkert behov for en aften hvor i bare kan slappe af. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you
    Here is my homepage ... contractors Orlando

    SvarSlet
  4. En skam der er lidt langt til Odder , kunne godt tænke mig at være med til jers scrap aftner . Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Håber dig og Claus har hygget jer her i aften.
    Kan nu godt li at du og min mand har haft hemligheder for. Hvor blev jeg glad for min julegaver . God arbejdslyst de næste dage.

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul til jer begge.
    Ja, det er nogle SUPER hyggelige aftener vi har haft i Hobbyboden i år. Glæder mig så meget til at samles i de nye lokaler :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og Claus.
    Ja, det var en super hyggelig aften, men også lidt vemodig, sidste hyggeaften i den butik som jeg har besøgt så mange gange, men til februar kommer der en anden fin og ny forretning og så skal vi igen hygge os og købe skønne scrap ting.
    Glæder mig :-)

    SvarSlet
  7. Tak for sidst, og rigtig glædelig jul, Gitte. Det var en hyggelig aften og jeg kommer gerne igen!

    SvarSlet
  8. TAK og i rigtig lige måde. =0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...