lørdag den 29. december 2012

2012 Hitlisten - Alt det andet

Livet i papirverdenen er andet end lige kort og scrapbooking.

Så jeg synes da også at jeg ville vise jer min egen hitliste over alle de andre ting jeg har lavet i løbet af året, og som ikke lige lige umiddelbart hører til under kort eller scrap. Det kan f.eks. være æsker, minialbums, altered art, tags, ting skåret på Silhouette-maskinen eller noget helt sjette.






Et "bog-kort" til en pengegave (pengesedlen rulles sammen og bindes fast med båndet indeni).




 

2 kommentarer:

  1. det er bare mange skønne ting i dine 3 top ti. Jeg nyder at se disse top 10, det er så fint at se hvad hver enkelt blogger selv synes er de 10 bedste, og det giver et så fint billede af alle de flotte ting der bliver lavet.

    SvarSlet
  2. Super fine ting du har lavet.
    Rigtig godt nytår til dig og Claus.
    Vi ses i 2013

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...