mandag den 31. marts 2014

Dream Journal Vol. 2 - de første sider

Skrevet af: Gitte Grønfeldt Sørensen

Jeg er med i en udfordring på Scrapsisters' Forum, som hedder Dream Journal Vol. 2, og hvor vi hver anden måned skal sende to art journaling sider til andre af deltagerne.

Jeg har lavet mine første DJ's som sæt á 2 sider.
Jeg brugte kraftigt akvarelpapir som base og smurte gesso henover en template til baggrunden, derefter sprayede jeg med Dylusion Sprays i forskellige farver henover, brugte Gelatos og vand til et par områder og så brugte jeg ellers sorte og hvide Posca-tusser til at dekorere med og lave tekster med.






5 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte sider, du har lavet. Pragtfuldt med lidt farver på, det gír dem en mase liv. Super flotte alle sammen.

    SvarSlet
  2. Ser super flotte ud i nogle dejlige farver

    SvarSlet
  3. Det ser så lækkert ud!

    SvarSlet
  4. sikke nogle flotte sider du har fået lavet. Skønne farver og mønstre

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...