tirsdag den 18. marts 2014

Watercoloring


Skrevet af Lissy

Her har jeg først embosset baggrunden med hvid embossing pulver. Der næst har jeg i flere omgange kommet 3 farver distress ink på en stor acrylplade, sprayet vand på og så trykket mit karton ned i det.... tørret med heat gun i mellem hvergang; til sidst srayede jeg lige en lille smule turkis Mister Huey's på i hæjre side.  Sommerfuglene er lavet efter Vivi's opskrift: stempel en udstandset sommerfugl med en blomst eller lignende med sort sværte, distress med en eller flere farver, kom Inka Gold på kanterne og til sidst smøres et tyndt lag glossy accent på.

Ha en god dag!!!

8 kommentarer:

  1. Atter et rigtig flot kort, og en fantastisk flot farve, du har brugt, det er helt klart en af mine store favoritter, må jeg nok indrømme.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort i skønne farver.

    SvarSlet
  3. Sjov effekt med at stemple på sommerfuglenet, det skal vist prøves af :-)

    SvarSlet
  4. Fed teknik, som giver et meget varieret udfald fra gang til gang :) Og tippet om sommerfuglene er super godt.

    SvarSlet
  5. Det er et kanonflot kort. Jeg er vild med den måde, du har lavet den store sommerfugl. Den sidder lige i øjet.!

    SvarSlet
  6. Et spændene kort i en rigtig dejlig farvetone. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Lækkert kort i skønne farver!
    Rigtig dejlig dag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...