søndag den 23. marts 2014

Gæstedesigner Ria-K: Album med Quilling - inkl. video

Quilling-teknikken ser vi ikke så tit her på bloggen (selvom der findes masser af Quilling Produkter i butikken og webshoppen) - men i dag vil gæstedesigner Ria-Kirstine vise sit superflotte album, som hun har dekoreret med quillede blomster.


Ria-K skriver selv:

"Denne gang har jeg lavet et album hvor jeg kan have mine seneste kort/eller andet og en blok hvor jeg kan skrive mine ideer ned. Syntes ikke længere systemet med 1001 post it´s virkede særligt optimalt ;)
Der er brugt div. redskaber til at lave disse blomster og swirles... 
Quilling board, quilling pen, strimler af papir, lim, nåle, similisten og støvfangere.
Jeg har lavet en video der viser hvordan jeg har lavet de store blomster med støvfangerne:"


Her kommer flere detaljebilleder af det smukke album:







Vi siger tak for denne gang til Ria-Kirstine fordi du ville lege med som gæste-designer, og husk at du kan følge hende på hendes egen blog http://www.ria-kirstine.blogspot.dk/





3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fint kort. Har lige været på kursus i quilling. Er det strimler på 450 mm der bnruges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene,
      De strimler jeg har brugt er 3mm i bredden og så den længde som er når man køber en pakke :) Kan ikke lige huske længden

      Slet
  2. Super flot kort. Har prøvet quilling, men er ikke helt tålmodig nok med de strimler der, så det blev ikke til det helt vilde, må jeg indrømme ha ha ha

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...