mandag den 10. marts 2014

Maja Album med efterårstema

Skrevet af: Gitte Grønfeldt Sørensen

Jeg har et par gange hold kursus i dette søde Kuvert Mini-Album og da jeg for nylig hold kursus for en flok piger fra "Nørkleklubben", lavede vi albummet i de skønne Maja Design papirer "Walking in the Forest".

Så da jeg skulle gøre mit eget album færdigt, var det oplagt at bruge fotos fra efterårets skovture på Samsø.

Af pynt har jeg brugt chipboard udskæringer fra Wycinanka og papirroser fra Marianne Design.
Blomsterborten i det mørkebrune karton på omslaget er Martha Stewart's Wild Flower Punch-around-the-page Set


Her kan det ses hvordan båndene blot er bundet med en knude bagpå.






Og her er nogle eksempler på nogle af siderne...






7 kommentarer:

  1. Waw hvor ser det godt ud.
    Og med Maja design papir er det perfekt. :-)

    SvarSlet
  2. Gitte, du må ikke lægge alle de lækre ting op fra morgenstunden. Det er meningen jeg skal læse!! :) Gid du dog boede lidt tættere på, ville virkelig gerne på flere kurser. Maja Design... loving it.

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt album. Det kunnr jeg godt tænke mig at lære.

    SvarSlet
  4. Super lækkert album. Papirerne passer helt perfekt til billederne.

    SvarSlet
  5. WOUW ja hvor er det bare super fedt, og jeg siger fuldstændig som MosteH, jeg ville også ofte ønske, det lå meget tætterre på, så man nemmere kunne komme med til flere kuser, det ville bare være såååå fedt at lære et som disse. Kunne man så bare i det minste købe en tut til det, så kune man vel selv få noget mokket sammen, mon ikke LOL.

    SvarSlet
  6. Oj, det er så flot. Fantastisk papir!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...