mandag den 13. december 2010

Så er de her . . . . plus en lille give-away !!

Så er mine egne stempler endelige klar til videresalg - og jeg er selvfølgelig meget spændt på, hvordan de vil blive modtaget derude...

I anledning af "verdenspremieren", så udlodder jeg en pakke med fem af stemplerne.
Det eneste du skal gøre, er at skrive en kommentar til dette blog-indlæg, så vil "lykkens gudinde" trække en vinder blandt alle kommentarerne næste mandag, d. 20. december.
Så sidste chance for at deltage vil dermed være søndag d. 19.12.


Du kan finde stemplerne her i webshoppen:
http://gittes.dk/shop/stempler-eget-design-444c1.html

100 kommentarer:

  1. nej hvor godt, jeg elsker stempler med dansk tekst

    SvarSlet
  2. Sikke nogel fine stempler... de FØRSTE 12 siger du... ihhh hvor jeg så glæder mig til at se resten ;)

    SvarSlet
  3. Skal da fluks, ind og kigge skønt med danske tekster og held og lykke : )

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde, og dejligt med dansk tekst.

    Glæder mig til at se de næste stempler

    SvarSlet
  5. De er vel nok fine, og jeg elsker da også stempler med dansk tekst.

    SvarSlet
  6. vil straks gå ind og kigge på dem alle sammen, tillykke med dit eget design :D

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine - det er godt med Danske stempler. Tillykke med dem :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er de da bare søde.... Du er helt sikkert ude efter MIN pengepung :P Men så pyt da... Hehe... Glæder mig til at se *fortsættelsen* ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det blevet nogle fine stempler. Dejligt med danske tekster :-)

    SvarSlet
  10. tillykke med collectionen... skønne stempler, og skønt at du har mod på at prøve kræfter med det...

    SvarSlet
  11. hej gitte dejligt at du er begyndt at lave stempler med danske tekster, dem er der ikke mange af... glæder mig til at se resten når du får dem lavet..

    julekram

    SvarSlet
  12. Hej Gitte,
    Kanon initiativ ! Krammer fra Elin

    SvarSlet
  13. Kanon ide at lave stempler med dansk tekst på.
    Tillykke med dit eget design
    Knus fra Mai-Britt/huginnbrogaard

    SvarSlet
  14. Super flotte stempler - de er allerede på min ønskeliste :o)))

    SvarSlet
  15. Hvor er de bare flotte dine stempler og et lækkert kort.

    Dejligt med stempler på dansk!

    SvarSlet
  16. Ihhh, hvor er de fine. Jeg får da helt lyst til at støve mine gamle stempler af igen :-)

    SvarSlet
  17. Hvor er de bare blevet fine Gitte, dejligt at de nu er til salg i "boden" ;o). KH 10na

    SvarSlet
  18. Det er da bare så super skønt, så må vi håbe du kan følge med i produktionen for de skal nok blive godt modtaget:-)

    SvarSlet
  19. Det er nogle rigtig søde og meget anvendelige stempler...De bliver en succes ;-)

    SvarSlet
  20. Nogen rigtig lækre stempler. Tror de kommer til at gå som varmt brød :D

    SvarSlet
  21. Der er rigtig mange søde imellem :)

    SvarSlet
  22. Hej Gitte..Superskønne stempler. Dejligt med danske tekster, du er bare super.
    Hilen Joan

    SvarSlet
  23. Hvor er de bare super flotte. Tillykke med dem:)

    SvarSlet
  24. Super skønne stempler, du har fået kreeret. Stort tillykke med eget design, de skal nok gøre lykke i mange hjem.

    SvarSlet
  25. Hej Gitte
    Det er da en rigtig god ide' med de stempler. Nu ved jeg ikke om du selv har lavet stemplerme, eller valgt teksterne, men hvis du har valgt teksterne selv, så kunne det jo være, du kunne hente forslag til kommende stempler blandt os følgere. Jeg vil glæde mig til at se rigtig mange flotte stempler i fremtiden og jeg sætter selv stor pris på at få danske tekster på ALT til vores hobbyer.
    Held og Lykke med stemplerne fremover!
    Hilsen og god jul fra Eva

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med eget design, hvor er det godt. Og jeg er enig med alle de andre: Skønt med stempler med dansk tekst. :0)

    SvarSlet
  27. Hvor lækkert, de må på ønskelisten - jeg glæder mig også over danske stempler og ønsker dig held og lykke med projektet fremover !

    SvarSlet
  28. sikke skønne stempler du har fået lavet

    SvarSlet
  29. ..hvor er det dejligt, der endelig er kommet gang i de danske tekst-stempler rundt omkring - det har der virkelig manglet!..
    Hilsen Tina F.

    SvarSlet
  30. Super flotte stempler du har designet, fedt med flere danske tekster :)

    SvarSlet
  31. Sikke dejlige stempler. Hvor er de fine og anvendelige. Og dejligt med danske tekster.

    SvarSlet
  32. Hvor er det spændende med danske stempler. Jeg har overvundet min "engelske tekst fobi" men bliver stadig begejstret når der kommer nyt på dansk. Godt initiativ.

    SvarSlet
  33. Super med nogle danske tekststempler, dem kan vi da ikke få for mange af. Godt initiativ :-)

    SvarSlet
  34. Hvor fedt :O)
    Stempler med danske tekster har jeg virkelig også savnet...
    Håber jeg blir den heldige :O)
    Hilsen Laila

    http://blog.lolapigen.dk

    SvarSlet
  35. Ej, hvor er det bare sejt. Vidste slet ikke, du havde gang i noget dér... ;o)
    De vil jeg rigtig gerne have fingrene i... ;o)

    SvarSlet
  36. De er blevet rigtig fine! Jeg ville da gerne vinde sådan en pakke :-P

    SvarSlet
  37. Tillykke med premieren.
    Jeg tilslutter mig koret ;o)
    hvor er det flot og skønt med danske tekster.
    Dem kan du godt være stolte af.

    SvarSlet
  38. Tillykke med udgivelsen. De er bare så fine. Glæder mig til at se mere fra Samsø...

    SvarSlet
  39. Tillykke med dine fine nye stempler, dem er jeg sikker på du nok skal få gang i..

    SvarSlet
  40. Jeg må altså osse lige sige tillykke.... og WOW hvor er de fede... dem skal jeg altså eje nogle af... og jeg håber jeg bliver den heldige vinder ;o)

    Knuz Marianne1972

    SvarSlet
  41. Sikke nogle skønne stempler :)Dem må man da eje mindst et par stykker af :D Glæder mig til at se efterfølgerne hvis der skulle komme sådan nogle :)

    Tillykke med dem

    SvarSlet
  42. spændende med dine nye stempler - håber det bliver en succes.

    SvarSlet
  43. ej hvor det ser godt ud.. jeg er helt forelsket i dine stempeler... krydser finger for jeg bliver den heldige...

    SvarSlet
  44. Det er rigtig godt at du har taget stempelfremstilling op. Jeg skal også lige kigge. Det kunne nemt være det næste behov;o)

    SvarSlet
  45. Dejligt med stempler med dansk tekst - de er rigtig fine.

    SvarSlet
  46. Tak for det Gitte!!!
    Så fik jeg lige et helt nyt behov.... Haps haps haps....!
    Er skønt med nogle stempler med danske tekster :-)

    SvarSlet
  47. Skønt, både at de er på dansk og at de er til at betale sig fra ;)

    Vinder jeg ikke, så skal jeg da klart have sendt en ordre afsted - De er jo uundværlige

    Tillykke med lanceringen

    SvarSlet
  48. Hej Gitte. Hjertelig tillykke med dine søde stempler... Er sikker på de nok skal vække glæde hos både scrap og kortfolk. De bedste hilsner her fra Aalborg

    SvarSlet
  49. Hvor er de fine. Dem glæder jeg mig da til at købe.

    SvarSlet
  50. Super flotte stempler Gitte. SIg endelig til hvis du har lyst til at vores designteam leger med dem. :)

    Jeg glæder mig til at se mere til dine fine stempeldesigns. :)

    SvarSlet
  51. Tillykke med premieren. De er rigtig søde. Og dejligt med danske tekster. Flot stykke arbejde.

    SvarSlet
  52. Hvor er det nogle skønne stempler :-)

    SvarSlet
  53. Hvor er det nogle skønne stempler :-)

    SvarSlet
  54. Lækre stempler du har fået dig designet. Uanset om jeg er heldig eller ej så lander de jo nok på et eller andet tidspunkt alligevel her hos mig GGG

    SvarSlet
  55. Fedt Gitte, godt initiv ;-)

    SvarSlet
  56. dejlige danske stempler, som gerne må finde vej til mit scrapperum - glæder mig til at se hvad du finder på fremover :-)

    SvarSlet
  57. Tillykke med dåben af din lille nye stempel fabrik Gitte :0) De ser virkelig fine ud og hvor er det dejligt med danske tekster. Glæder mig til at se hvad du mere viser frem;-)

    SvarSlet
  58. uh dejlige stempler med fede tekster. tillykke med dem.
    Heidi

    SvarSlet
  59. Skønt med danske stempler - dem mangler vi :-) Jeg skal helt sikkert have nogen.

    SvarSlet
  60. Sikken nogle skønne stempler du ahr lavet og et flot kort. Glædelig 13 december

    SvarSlet
  61. De er rigtig flotte, dejlig med lidt dansk tekst ;))

    SvarSlet
  62. Sikke nogle skønne stempler, de kommer til at bo hos mig en gang, er skrevet på ønskeseddelen.

    SvarSlet
  63. Hvor er de skønne ( og billige :-) )... jeg synes så godt om danske tekster på stempler

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  64. super søde stempler ... og dejligt med nogle danske tekster :o) Rigtig god jul :o)

    SvarSlet
  65. solvej@rolinfmaily.com14. december 2010 kl. 12.34

    De er da bare super skønne, dejligt med danske stempler!

    SvarSlet
  66. Fedest!! Stempler med dansk tekst kan man da ikke få for mange af :)

    SvarSlet
  67. Jeg tror roligt du kan regne med, at de vil blive RIGTIG godt modtaget!! :)
    Det er nogen super fine stempler! - og skønt med noget dansk tekst :)

    SvarSlet
  68. Stort tillykke Gitte med den første colletion af egne design stempler, dejligt med nogle danske tekst stempler som jeg synes er en mangelvare her i Danmark, glæder mig til at se mere

    SvarSlet
  69. Hej Gitte,
    Tillykke med eget design - og dejligt med danske tekster.

    SvarSlet
  70. Nøj - jeg skal ind og kigge - held og lykke med dem....☺

    SvarSlet
  71. Hvor skønt med danske tekster på dine stempler - de skal nok blive godt modtage

    SvarSlet
  72. Tillykke med verdens premieren. Jeg er spændt på at se hvad du ellers kreerer.

    SvarSlet
  73. hvor er de skønne dine stempler

    SvarSlet
  74. waue super fantastiske stempler du laver og rigtigt søde tekster.held og lykke med dem i fremtiden. jeg vil helt sikkert købe mig nogen.
    hilsen dorte

    SvarSlet
  75. Kanon. Hvor er det skønt at du har fået lavet stempler med danske tekster. Jeg vil glæde mig til de næste der kommer.
    Glædelig Jul og godt Nytår.

    SvarSlet
  76. Lækre stempler. I wish......

    SvarSlet
  77. Mums hvor lækkert - jeg elsker bare tekststempler.

    Ragna Iversen

    SvarSlet
  78. Tillykke med dit nye design :) De er godt nok flotte!

    SvarSlet
  79. Øv, hvorfor er der allerede så mange kommentarer, det ville da have været skønt med bedre odds, få de stempler er da SKØNNE!

    SvarSlet
  80. Rigtig godt, super skønne stempler. Synes også der er alt for få stempler med dansk tekst på markedet.

    SvarSlet
  81. Waw det er bare super med Danske tekster og den font du har valgt. USA har TH vi har GITTE$

    SvarSlet
  82. Hold da op en kreativitet vi alle kan gøre brug af, hvor er det dejligt der findes sådan nogen som dig. Stort TILLYKKE fra mig

    SvarSlet
  83. Tillykke med dit nye design super dejligt for os bruger, de er savnet
    hilsen pernille

    SvarSlet
  84. jaaaah. Jeg elsker bare dine nye stempler og glæder mig allerede til at se flere. De er super fine og jeg har virkelig savnet sådan nogle stempler med sentíments på!

    SvarSlet
  85. Det var en dejlig juleoveraskelse - stemlper med danske tekster, lide hvad jeg mangler.

    SvarSlet
  86. Hej Gitte

    Stemplerne er godt fundet på
    de må gerne på mit scrapbord stå

    Danske tekster er godt
    du har klaret det flot

    Dem vil jeg gerne eje
    men jeg har ikke en rød reje.....

    SvarSlet
  87. Super skønt jeg er også til de danske tekster så nu må jeg da lige ind og kigge :)

    SvarSlet
  88. Eii hvor er det fedt at du har lavet nogle tekster på dansk. det har jeg virkelig savnet for at gøre dem mere "autentise", så keep up the good work. Ser frem til endnu flere!!!

    SvarSlet
  89. Hej Gitte, flotte stempler.... de er allerede på min "ønskeliste" til næste bestilling hos dig :-)

    SvarSlet
  90. kjempeflotte stempler :)
    gratulerer med premieren!

    SvarSlet
  91. Hej Gitte
    Super dejligt med dit eget design.Disse stempler glæder jeg mig til at bruge.
    Birthe

    SvarSlet
  92. Endelig kom de stempler, vi har manglet!
    Spændende hvad de næste byder på.

    SvarSlet
  93. Herligt med tekst på stemplerne!

    SvarSlet
  94. Spændende projekt - keep up the good work (:-)

    SvarSlet
  95. Tillykke med dit egen lille stempelproduktion ;-) Hvor er de bare så fint og med danske tekster ... jubiiii ... jeg glæder mig allerede nu til at se flere.
    Knuzz Maj-Britt

    SvarSlet
  96. Tillykke med de fine nye stempler.
    Jeg er vild med danske tekster, og bruger ikke stempler på andre sprog.

    SvarSlet
  97. Syyntes det er nogle rigtig flotte stempler, og på et tidspunkt er der bestemt nogle der skal flytte ind hod mig :0)

    SvarSlet
  98. sikke fine stempler dem håber jeg at jeg vinder.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...