mandag den 6. december 2010

Restekort

Der var juleafslutning i Scrapsisters' Scrapklub i torsdags, og en af de ting, der var lagt ud til inspiration var et kort lavet af Eva (Fister), hvor hun havde brugt 16 firkanter side om side.
Da jeg er lidt doven anlagt, så nøjedes jeg med 9 firkanter, som blev stykket tæt sammen og bagefter pyntet med en puncet bort, et bånd og et stempel.
I går, søndag, var jeg til hyggescrap hos Gitte (Godtesen), hvor hele Hobbyboden's Design Team var samlet.
Det var en rigtig hyggelig dag, hvor der blev grinet, snakket og scrappet til den store guldmedalje. Mange af de ting, der blev produceret, vil inden længe kunne ses på DT's egen blog: http://hobbyboden-dt.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Ej...hvor er det bare flot ! Sikke et dejligt mønster på det papir...

    SvarSlet
  2. Lækre farver til det kort, men jeg var mere doven jeg lavede et for et par dage siden men da var der ni tern sat sammen, fra Tim Holtz stor pad :-)

    SvarSlet
  3. dovenskab eller ej .....det ser fantastisk ud. Glædelig 7 december

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...