fredag den 30. december 2011

Negativ stempler

Jeg ELSKER simpelthen negativ stemplerne fra Hero Arts, dem kan jeg bare ikke få for mange af! så den teknik skal selvfølgelig også vises på kurset for FOF i Februar.
Til dette kort har jeg brugt et stempel med valmuer, det er blevet stemplet med embossing sværte og har fået en klar embossing (er stemplet på glat hvid karton). Efter det har fået en tur med varmepistolen er det frem med distress ink.
Jeg har brugt to forskellige farver, chipped Saphire og Forest moss, den sidste er brugt forsigtigt fra bunden af så der kom lidt grøn farve på stilkene.
Kortet er monteret på lilla karton med de smukke papirer fra Maja Design, teksten er en jeg har printet på akvarel papir og skåret ud - den er også monteret på lidt papir for at "stå tydligere frem" . Sidst men ikke mindst er der tegnet en kant med hvid tusch hele vejen rundt.
Og så får i ikke mere for den 25-øre :-) jeg kan slet ikke finde ud af at pynte kortene vildt meget mere, jeg kan så godt lide det enkle look hvor motivet får plads til at fylde uden at være dækket til i en hel masse... man kan vel kalde det hero art stil :-)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...