mandag den 31. december 2012

Godt nytår - og på gensyn i 2013

Hermed ønskes alle vores søde kunder

GODT NYTÅR

Håber I kommer godt ind i det nye år  -  og på gensyn i 2013.

Vi glæder os til at komme helt på plads i de nye lokaler, så vi kan byde jer velkommen på Rønhøjvej 15 i Odder fra og med lørdag d. 2. februar.

Husk at webshoppen er åben 365 dage om året !!
Også i januar, hvor den fysiske butik holder lukket  -  bl.a. fordi jeg om 10 dage rejser til CHA messen i USA for at hente ny inspiration og finde en masse nye spændende varer.

7 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde. Glæder mig til at se den nye butik og nye varer :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak og i lige måde til jer også. Håber jeg får mulighed for at komme og se den nye butik her i år på et tidspunkt.
    Há en rigtig fed tur til CHA og tag nu en masse billeder til alle os, der er ved at dø af misundelse for at komme med, men som ikke har muligheden LOL. Hvor ville jeg bare gerne være en loppe i kuffereten derover og faktisk se det hele, hvor det sner LOL.
    Ha en rigtig god tur og gå nu ikke helt amok, hvis dert er muligt he he he

    SvarSlet
  3. Tak herfra Skive, også godt nytår til dig og dine, og rigtig god tur til USA, jeg glæder mig til at se hvad nyt du kommer hjem med. Mh Annelise K.

    SvarSlet
  4. Tak for det.
    Jeg savner dig allerede:-) den 2.2.2013 står i min kalender og der tropper jeg op med min liste, glæder mig som et lille barn til at se jeres nye forretning og ikke mindst at forglemme, shoppe lidt;-) ind til nu er min liste kun en meter lang;-) glæder mig også til at høre om din tur til USA, nyd den, du fortjener en rigtig god tur og pas nu på dig selv, nok heldig at du ikke kan få varerne med hjem med det samme, men så skulle du nok også med et transport fly hjem, hi hi.
    Tak for dine søde kommentar på min blog.
    Håber i kom godt ind i det nye år.

    SvarSlet
  5. Også et rigtigt godt nytår til dig... kommer og besøger dig engang i din nye butik.

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur! Glæder mig til at se hvad du har oplevet ogse din Smash.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...