fredag den 30. august 2013

Tri-fold kort

Engang i mellem kan det være sjovt at folde kort på en lidt anderledes måde.
Jeg har forsøgt mig med et såkaldt tri-fold kort. Kortet er lavet med store cirkler skåret ud med spellbinders på Bigshotten.
Papiret er en ældre serie fra Maja Design kaldet "Lantliv".


 Man kan fornemme at jeg har sat skrivefeltet i bøjningsområdet på det nederste billede. Den store cirkel er blikfang på forsiden og er derfor dekoreret med rhinesten og små sommerfugle punchet ud med en punch som denne.
Teksten er fra Operation Skriv Hjem stempelsættet, et meget anvendelig sæt med danske tekster.
Se alle teksterne her.

9 kommentarer:

  1. Så lækkert et kort og så flot dekoreret på cirklen

    God weekend

    SvarSlet
  2. Det var da en anderledes måde at folde kort på. Rigtig sødt.

    SvarSlet
  3. Elsker tri-fold, men har aldrig tænkt på at vende det på den måde. Det er sådan lidt staffeli-agtigt.

    SvarSlet
  4. Fedt med et anderledes tri-fold kort og rigtig flotte farver.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot. Og dejligt at se en ny foldning. Det glemmer jeg nogen gange, så tak for inspirationen.

    SvarSlet
  6. flot kort - den type kort må jeg afprøve...

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort. Lækker farve og en fed foldning, som jeg da helt sikkert er nødt til at prøve også.

    SvarSlet
  8. Flot - og dejligt med ny inspiration til gamle metoder

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...