torsdag den 19. september 2013

Julekort i september

Hejsa, Jytte her ... så er jeg her med mit første indlæg på bloggen.

Jeg er så småt begyndt på julekortene. Dejligt at være i god tid med dem.

I dag vil jeg vise jer et julekort holdt i hvidt og sølv. Jeg holder så meget af det rene og elegante look, der er over hvide kort - især julekort.



Jeg har brugt mit MS scoreboard til at "embosse" striberne nederst på kortet. Det giver en sød effekt, synes jeg. Stemplet er spritnyt og fra et helt vidunderligt sæt med tekststempler. Jeg har stemplet med Watermark resist og bagefter lagt Perfect Pearls på stemplet med en meget fin, lille børste. Det giver et smukt, perleagtigt skær og er bare så fint og lækkert.

Materialerne er bl.a.:
Hvidt Bazzill karton
Hvid Bazzill Smooth karton som er super god at stemple på
Cheery Lynn Die - French Pastry Doily
Perfect Pearls - Pewter
"Snebolde" 5 mm.
Ice Stickles, Crystal Ice (butikken)
Marie Eve clear stamp, Christmas Tekst (butikken)

Ha' en dejlig og kreativ dag.

Jytte :)

12 kommentarer:

  1. Nej hvor smukt, den ide med struberne er super. Knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Enig! De hvide kort er bare smukke! og dit er ingen undtagelse :)

    SvarSlet
  3. Super flot og sååå elegant. Er helt enig med dig om hvide kort, de er bare sååå elegante of flotte til enhver lejlighed.

    SvarSlet
  4. Så smukt og elegant.
    Jeg har også en svaghed for hvide kort :-)

    SvarSlet
  5. Nøj et elegant kort. Ideen med at børste perfect pearl på stemplet lyder da rigtig godt. Den må da liftes engang.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare smukt og utroligt elegant ;O)))))

    SvarSlet
  7. Smukt og fint kort!
    Og sikke en god idé at bruge scoreboard'et til at 'embosse' med. Det ligner jo nærmest lækkert og blødt fløjl. Tak for tip og ha' en god aften. Kh. Anette

    SvarSlet
  8. Sikke et flot og enkelt julekort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...