lørdag den 30. juli 2011

Mere Glassine Stash Paper - og en ny Texture Folder

Jeg har i øjeblikket en svaghed for Texture Folders - altså de hersens plast-foldere, som man kommer et stykke karton ind i og kører det igennem BigShot'en, hvorved der præges et mønster i kartonen.
Folderen med det smukke træ hedder Sycamore, og jeg har på kortet brugt den sammen med Bazzill's Dotted Swiss karton, som i forvejen er præget med prikker.

Her kan prægningen set tættere på...
Tekststemplet er stemplet på Bo Bunny Cardstock med prikker, punchet ud og sværtet i kanten.


Blomsten er lavet af Glassine Stash papir, hvor jeg har punchet to scallop cirkler ud. Herefter har jeg klippet dem op for hver anden scallop, så cirklen kun hænger sammen på midten.
I midten har jeg sat en brad, og så har jeg taget og krøllet og krammet papiret, for at få den lækre effekt frem.

Hvis du savner flere idéer til hvordan man kan bruge papiret, så tag et kig på Tim Holtz' egen blog her: http://timholtz.typepad.com/my_weblog/2011/06/kraft-glassine-ideas.html hvor han bl.a. viser hvordan du kan stemple, printe, bruge sværte, perfect pearls og embossing-foldere sammen med papiret.

4 kommentarer:

  1. Superflot, Gitte!!!

    Lisbeth Z

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot

    Jeg er også blevet helt vild med de embossingfolderes.

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker embossing folder. det kunne være et nyt behov :-)
    Flotte og enkle kort du har lavet med den
    God weekend

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...