onsdag den 28. marts 2012

Prima Nature Garden




















Der er kommet en masse nyt papir i butikken den seneste måneds tid, og en af de allerlækreste serie, i følge min ydmyge mening, er Primas serie "Nature Garden". Den er fyldt med lækre jordfarver og magiske detaljerede figurer og blomster.

Jeg har her brugt papir fra Paperpad´en, jeg kan så godt lide når jeg får det alle papirerne og de matcher. Paperpaden er desværre pt. udsolgt, men den kommer igen.

Til alle de nye Prima serier er der en lang rækker af tilbehør, der matcher perfekt i farverne. Her har jeg brugt et par af blomsterne fra den samme serie. og jeg har skam også fået fingre i et journalingcard. Jeg har taget en gammel blonde og sat på i midten, for at give kortet lidt tekstur og gøre det ekstra lækkert. Håber I har fået lyst til at give jer i kast med denne lækre serie. Jeg vender skarpt tilbage i morgen, men flere af de nye produkter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...