fredag den 30. marts 2012

Riddersholm





















Jeg er stadig dybt forelsket i Riddersholm serien Chantilly Dawn, så mit valg falgte naturligvis på denne serie, da jeg skulle have noget der matchede min datters lilla trøje på dette billede.

Borden er højre side er fra Prima og er totalt over-the-top, men den er sindsygt flot fordi den chancerer i dagslys. Det er en gave, og den forhandles desværre ikke i butikken.

Jeg har lavet flere clusters på LO´et, og de består af en masse blandet pynt, men meget af det er klippet ud fra tags der medfølger på et af papirerne fra serien. Alle sommerfuglene kommer blandt andet herfra. Derudover er der brugt crystal-swirls og bogstaver fra Prima.

























Nu er det snart ved at være konfirmationstid og jeg er godt i gang med bestillingskortene hertil. Dette kort er åbenlyst lavet til konfirmanten Christina ;-) men da jeg ikke havde nogle bogstaver der matchede papiret helt perfekt, tog jeg nogle alm. beigefarvede bogstaver og gav dem, efter de var limet på, en gang stickels i klar lilla. I kanten af kortet har jeg brugt en border punch "swirling lace" fra Martha Stewart og sommerfuglene er fra en punch af samme mærke.

Som tag under navnet har jeg brugt spellbinders labels 4 og blomsterne er mikset i en skøn herlighed på bunden af kortet.



































Inden i kortet er skrive feltet skåret i hvidt karton, hvor jeg så har brugt hjørne punchen around the page sættet, hvor border punchen også er fra. Den giver en god finish at blonden går igen.

2 kommentarer:

  1. Man kan da også kun være forelsket i den serie.
    Skønt Lo og kort.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert papir. Skønt layout og flot kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...