tirsdag den 30. august 2011

Art Journaling

Jeg har længe taget tilløb til at komme i gang med noget Art Journaling.
Og efter at have læst Marolle's artikel på Scrapsisters Magasinet: http://www.scrapsisters.dk/magasinet/?p=1392 var jeg klar til at gå i gang.

Min side er rimelig simpel - man skal jo starte et sted.
Jeg startede med at tage en af de notesbøger jeg har i butikken, med grove sider i naturpapir, og så har jeg malet et tyndt lag hvid akrylmaling på for at have en hvid bund at skrive på.

Derefter gik jeg bare i gang med en sort skrivepen og Memento Dye Ink penne i forskellige farver, samt et af de nye La Blanche stempler (uret) og lidt forskellige udklip (bl.a. fra stempelpakningen!).



Der er ingen facitliste, når man laver Art Journaling - hver fugl synger med sit næb, og det behøver heller ikke være noget man viser frem til andre, så jeg kan kun anbefale at gå i gang - det er ren meditation for sjælen, når man sådan sidder og nusser med farver og tekst og billeder...

Savner du inspiration, så prøv at google "Art Journaling" - så får du masser af flotte eksempler frem !!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...