tirsdag den 9. august 2011

Et kort med kissing-teknik

Kissing-teknikken har jeg tidligere fortalt om her på bloggen - den går ganske simpelt ud på at man ladet ét stempel "kysse" et andet, før man laver sit aftryk.

Her har jeg brugt et stempel med træstruktur (Designer's Woodgrain fra Hero Arts) og stemplet på et negativstempel (Silhouette Flower fra Hero Arts).
Jeg har hhv. brugt en mørkebrun sværte til træstrukturen og en orangebrun (Rusty Hinge fra Distress Ink serien), og så har jeg stemplet på Majestic Papir, som har en smuk perlemors-overflade. Stemplet er lidt længere om at tørre på det blanke papir, men det er ventetiden værd, for det skinner rigtig smukt bagefter.

Bagefter har jeg pyntet kortet med et stempel og med et par hjemmelavede blomster lavet af udstansede sole.

4 kommentarer:

  1. Smukt kort! :)
    ..jeg kan så godt' li den teknik når jeg ser den brugt :)

    SvarSlet
  2. Sødt kort :o)
    og er vild med dine hjemmelavede blomster :o)

    SvarSlet
  3. De blomster er bare SÅ fine, hvilket stanse jern har du brugt??
    Kissing teknikken har jeg endnu ikke afprøvet - men flot ser det ud.
    KH 10na

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er det flot... Og sikke nogle flotte stempler! Den "Kissing"-teknik vil jeg prøve at kopiere.
    Og hvor er dine blomster altså flotte - har beundret dem på alle træf, messer, conventions mv hvor jeg har set dine (mange) forskellige variationer.
    Bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...