mandag den 30. september 2013

Flere tags fra Viborg-messen

Her er et par andre sjove eksempler på nogle tags, som jeg fik lavet på messen i Viborg.

Det første er lavet ved først at stemple med blomsterstemplet fra Hero Arts vha. teknikken hvor man trykker Distress Ink sværte ud på et Craft Sheet, sprayer vand på med en Mini Mister og bagefter bruger denne "farve-sø" som stempelsværte.
Ovenpå har jeg bagefter stemplet og varme-embosset blomsten en gang til, med hvidt embossingpulver.
Jeg har lavet embossingen en lille smule forskudt af det farvede motiv, sådan at det nærmest kommer til at optræde som en farvet skygge under det hvide motiv.


På det andet tag har jeg først stemplet og varme-embosset to sommerfugle i hvidt.
Bagefter har jeg sværtet med Distress Ink sværte, hvor farven så ikke bider fast på de embossede sommerfugle (emboss resist teknik). Jeg har stænket lidt vanddråber på for at give det lidt skjoldede udseende.
Til sidst har jeg stemplet samme sommerfugl et par gange med sort Archival Ink.




6 kommentarer:

  1. Skønt med nogle teknikker her fra morgenstunden... har lige lyst til at afprøve, meeen den står vist på læsning i stedet for.. :)

    SvarSlet
  2. Flotte kort du har lavet med teknikken embossing-resist.

    SvarSlet
  3. Rigtig fine tags Gitte. Jeg er især vild med det sidste med sommerfuglene, det er bare flot og en teknik jeg også er ret vild med, men jeg kan faktisk ret godt lide den blomst, du har stemplet på det første også. Hmmm tænke tænke he he

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...