torsdag den 13. oktober 2011

Når noget er simpelt...

Forleden dag viste jeg jer et bryllupskort. Et sådan kort indbyder til masser af blomster og pynt... og jeg elsker at lave den slags kort.. på den anden side er det også sjovt at gå helt i den anden blodgade og lave meget simple kort, og sådan et vil jeg vise jer i dag.

Jeg har taget en rest papir i dette tilfælde en ældre serie af riddersholm (tror det er bello pastello). Det har lige en snert af blå i sig, hvilket jeg har prøvet at fremhæve med distress ink i kanten (stormy sky).

Selve kortet er foldet af sandfarvet dotted swiss karton fra Bazzill (rope swing) . Det er karton med små embossede prikker i, super lækkert og matcher papiret fra Riddersholm perfekt.

Så har jeg taget tre små tre blomster fra de super søde sæt som Gitte fører i butikken og malet dem i en stærk blå farve. Jeg har brugt glimmer glam fra tattered angels og her har jeg brugt mermaid farven. Glimmer glam er et lækkert produkt. Det er en transperant maling med de lækreste glimmer stykker i. Det træder ikke så godt frem på billedet pga. af blitzen, det beklager jeg. Men den er meget fremtrædende i virkligheden. Produktet er super nemt at bruge. Man skal bare have en pensel og så huske at ryste bøtten godt inden brug.

De tre blomster er limet på i en række og så har jeg brugt et stempel fra hobbybodens eget design "bare fordi... " super tekst, der kan bruges i alle anledninger...

Til sidst har jeg sat et par rhinesten i hjerteform for at give lidt ekstra bling og for at prøve at fremhæve meningen med teksten..

Enkelt, simpelt og sødt... Og god dag til jer alle....

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...