torsdag den 13. oktober 2011

Punch Around the Page - Cherish

Dette punch-sæt fra Martha Stewart er blandt mine favoritter lige for tiden, fordi den er så enkel og elegant, at den kan bruges til mange forskellige stilarter og anledninger.

Her er den brugt sammen med noget af det lækre mønsterpapir fra Riddersholm Design, hvor den udklippede tag i øvrigt også er fra.

Sommerfugle punchen (som ligeledes er fra Martha Stewart) er en anden af mine favoritter lige for tiden - det er så utroligt hvad en enkelt lille sommerfugl eller tre kan gøre, hvis man lige synes at man mangler "prikken over i'et" til sit kort. Her er den stanset ud i samme mønsterpapir, som jeg har brugt til baggrunden.

6 kommentarer:

  1. Superflot kort, og den bort er bare så fin. Jeg kiggede efter netop den MS-punch på convention uden held. (eller også røg jeg lige i en "vigtig samtale"...hihi..det skete jo et par gange den dag.)
    Jeg havde helt glemt den igen, indtil nu.......men den ryger på næste indkøbsseddel, for den er så flot.

    SvarSlet
  2. Flot naturkort. Farverne er lige i øjet.

    SvarSlet
  3. Smukke harmoniske farver, og sommerfugle kan sagtens gøre det ud for en blomst en gang imellem.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Smukt kort, i dejlige farver, og et par sommerfugle gør det nemt ud for en blomst. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Meget smukt kort. Det punch sæt fik jeg købt til convention og er helt klart også min favorit punch.
    Lækkert farvevalg

    SvarSlet
  6. Super flot kort.
    Farver og motiv er bare perfekt sammen :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...