tirsdag den 7. januar 2014

Lidt om Project Life

Jeg har jo været igang med at forsøge mig med Project life i efteråret 2013. Som udgangspunkt valgte jeg at bruge hvad jeg nu havde af materialer, ville ikke købe en masse ind før jeg vidste om det var mig.

Så det blev dynge af 6X6" papir stacks der blev lidt mindre i løbet af perioden fra oktober til udgangen af december, og hvad jeg nu havde af stickers og pynt. Billederne nedenfor viser et udsnit af de sider jeg har lavet.

      

Men nu har jeg så prøvet det, og nu er jeg overbevist om at det er noget jeg vil lege videre med i 2014, så nu er der blevet investeret:

Hvad jeg ellers mangler finder jeg nok ud af undervejs :-) jeg har hentet en masse filer fra Silhouette storen så jeg også kan lave journaling ark og diverse pile og pynt.

SÅ NU KAN 2014 BARE KOMME AN :-)

Godt nytår,
Gitte

7 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud og jeg kan godt forstå du er blevet 'bidt' af det

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå du er blevet bidt af PL. Og hyggeligt at du vil fortsætte i 2014.
    Jeg selv har lavet PL for hele 2013 og jeg elsker at sidde og kigge i mine albums (fylder 2 hele albums). Jeg fortsætter helt klart også i 2014!!

    SvarSlet
  3. Jeg bliver nok nødt til at komme i gang med PL - det ser så hyggeligt ud. Startede med at købe vildt ind i 2011, og solgte det hele i 2012. Nu tror jeg at jeg er ved at være "moden" til et nyt forsøg og glæder mig til at se hvad Gitte køber ind hos Becky Higgins i næste uge :-))))

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig flot ud og det er et meget spændende projekt og dejligt at kunne kigge tilbage på.

    SvarSlet
  5. Jeg vil kaste mig ud i Project Life i år. Ser spændt frem til at se flere indspark fra din side herom.

    SvarSlet
  6. Må indrømme, det har ikke rigtig fanget mig, men hvem ved, hvad det nye år forårsager he he. Men dine sider her ser da ret seje ud, så du behøver da ikke købe en masse ekstra for det, kan jeg se, du laver det da helt fint selv.

    SvarSlet
  7. Det med at scrappe kronologisk hver uge, ved jeg jeg ikke kan holde. Men kan rigtig godt lide konceptet. Jeg bruger det til rejsebøger, kombineret med almindelige LO's. Det passer fint til mig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...