søndag den 5. januar 2014

Louise's top 5

Så blev det min tur til at forsøge mig med nogle top 5 lister

Top-5 - Årets farvorit produkter/teknikker/trends


  • Dylusion produkterne er jeg blevet meget glad for, det gælder både stempler, mist og stencils derfra.
  • Lag-på-lag teknikken er noget jeg har brugt meget på mine lo's i årets løb.
  • At sy på sine projekter synes jeg er en rigtig lækker detalje, som jeg helt sikkert tager med mig ind i 2014
  • I det forgangne år er jeg blevet rigtig glad for at lege med gesso, synes det giver en god stuktur på projektet.
  • Træpynt, det er bare for lækkert. 
Top-5 - Mine bedste projekter i 2013

Det var i sommeren 2013 jeg blev den glade ejer af en bigshot. En vidunderlig maskine som jeg her har brugt til et gavemærke. Og  som jeg helt sikkert kommer til at  bruge meget mere. 



En lille æske, primært lavet af papir fra October Afternoon, som forbliver en af mine absolutte farvoritter. 


Jeg har i år for første gang lavet en december dagbog, og jeg er endt med at blive rigtig glad for resultatet.


En side i min art journal, hvor jeg igen har leget med dylusions ink, stempler og stencils


Et lo med lag-på-lag teknikken, gesso og syninger rundt i kanten



Top-5 - Et kig på 2014
Jeg synes godt nok det er svært, jeg er ikke typen som følger med i de nyeste nye. Bruger det som jeg synes er lækkert, og opdager nogle gange nye teknikker og produkter lidt sent. Men jeg prøver, det bliver nok lidt en kombination af hvad jeg tror og ønsker 2014 byder på
  • Jeg tror  at træpynt, og træstruktur vil forblive noget tid endnu.
  • Jeg håber på mange flere nye dies, og rigtig gerne nogle med pile, for dem er jeg slet ikke færdig med endnu. 
  • Farver. Tror og håber på mange klare og lækre farver.
  • PL i forskellige former er jeg helt overbevist om er kommet for at blive.
  • Jeg håber,tror og be'r til at der vil komme flere lækre farver, stempler, stencils og nye ting i Dylusion
Ønsker jer alle sammen et godt og lykkebringende nytår

/ Louise

1 kommentar:

  1. Mange fine ting, du har lavet her Louise, jeg er især vild med din æske, den er bare flot, og det er din December bog godt nok også.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...