søndag den 20. april 2014

Blomster med Crackle og Inka Gold

Skrevet af KarinaHadsten


Efter at jeg i Ejsing så lidt leg med Inka Gold fik jeg den ide at prøve det i kombination med Crackle Accent. Resultatet blev faktisk en rigtig lækker lidt vintage-agtig blomst.

Jeg punchede et par retro flower i 2 forskellige størrelser i karton og gav dem noget Crackle Accent. 


 Da det var tørret gav sværtede jeg lidt inka gold på...


 Sådan så blomsterne ud med crackle og guld.


 Til sidst lagde jeg den mindste af blomsterne ovenpå den største og satte en lille metal charm i midten. Jeg synes den blomst er mega lækker.



Jeg må helt klart lege videre med det inka gold, som jeg kan se man nu kan få i et hav af farver. God fornøjelse hvis du blev inspireret ;)


- KarinaHadsten

4 kommentarer:

  1. Flotte blomster! Og sjovt at lege på den måde og se, hvad man får tryllet frem. Tak for inspirationen og god påske.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Lækker blomst du har lavet...

    SvarSlet
  3. Super lækker blomst, du har lavet Karina, og helt enig, der er også sååå mange fede ting, jeg gerne vil prøve med det, hvis jeg nogen sinde får tid LOL
    Rigtig god påske alle sammen herinde.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...