tirsdag den 11. oktober 2011

Chantilly Dawn

Riddersholm design har lavet en lækker ny serie ved navn Chantilly Dawn. Den har jeg her brugt til at lave et bryllupskort. En del af papirerne har de lækreste lilla farver, som jeg har fremhævet ved at lave en blomstercollage i lilla.
Jeg har lavet en bord af karton i kraft, der er revet i kanterne og så en bogside, der er blevet revet, sådan at den matcher i størrelsen.
Jeg har sat et lille bryllupsstempel i midten, som er klippet ud og monteret med 3d-puder.


Selve kortet har fået en base af lyselilla og er så igen monteret på lyseblå kort foldet af Bazill.
Sommerfuglene er klippet ud fra ATCark, og så kun limet i midten, sådan at kanterne sidder løst op ad.. de giver mere dimension til kortet og gør sommerfuglene mere livagtige.
Alle papirskanterne har fået vintage photo distress ink i kanterne og det store lilla stykke papir har også fået en smule chipped saphire distress ink.

Til sidst et par hjemmelavet perleswirl samt et par løse perler og rhinesten rundt omkring.
Ellers håber jeg at alle har haft en god dag, og får tid til at være kreative ;-) fortsat god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...