lørdag den 29. marts 2014

Iron Off- Embossing

Skrevet af Lissy                            

... en teknik, jeg fik kendskab til i det sidste Onlinekurses jeg deltog i. Jeg har fundet en video på You Tube, som også viser denne teknik.. se den her. Jeg maskede først det stykke, som der er farvet nu og embossede resten med hvid embossing pulver... derefter embossede jeg blomsten. Så lavede jeg min watercolor felt og til sidst varmes alt embossingen af med en strygejern..... en rigtig spændende teknik, som I skulle forsøge jer med :-)) Det søde tekststempel er en af Gittes egne

God dag til jer alle og tak fordi I kigger forbi


5 kommentarer:

  1. Smukt kort Lissy, og hvor står dit stempel klart og tydeligt, god weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Smart - og sikke fint farvespil der kom ud af det.
    Du er altså lidt af en "teknik-nørd" , Lissy. hihi

    SvarSlet
  3. Flot of fint som altid Lissy. Er der nogle teknikker, du ikke har prøvet? ha ha ha, synes du har en ny hver gang, men hvor er det fedt.

    SvarSlet
  4. Super smukt. Rigtig fin teknik, som jeg må have afprøvet :-)

    SvarSlet
  5. at det er en rigtig god teknik og skønt kort med lækre farver

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...