torsdag den 6. marts 2014

Kuvert-æske til kort

Skrevet af: Gitte Grønfeldt Sørensen

Har du set at der er kommet et nyt skandinavisk online-magasin?
http://thepapercrafting.com/
Ellers så kan jeg varmt anbefale det  -  der er artikler om alle mulige forskellige emner, og der er både noget for nybegyndere og for de mere garvede.
De har et par danske skribenter med i redaktionen (bl.a. vores egen designer Lina), og en anden af dem - Pia - har lavet en beskrivelse af en skøn kuvert-æske (lavet med Envelope Punch Board fraWRMK), som man kan putte kort i og bruge til f.eks. en værtindegave. Inspirationen har Pia fået fra Jennifer McGuire's Blog, hvor du kan se en video med fremgangsmåden, men Pia har været så sød at udregne målene til os, så de passer til formatet på A6-kort.

Her har jeg lavet æsken i papir fra Maja Design's Sofiero serie.
Af de strimler jeg skar fra, har jeg lavet to matchende kort. De er dekoreret med lidt udkæringer fra Bigshotten.
Æsken er lukket med prikket organza-bånd.







8 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn og feminin.

    SvarSlet
  2. Super fin æske du har lavet. Rigtig sød og dejligt tøset. Den skal vist prøves af også nu vi har så mange konfirmationer på trapperne.

    SvarSlet
  3. Så fin, så fin :oD Dejligt at se min tut kan bruges til noget.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...