fredag den 14. marts 2014

Masking med die cuts på one layer cards


Skrevet af Lissy

Kurset i dag gik ud på, at man skulle lave en maske med Die cuts... det vil sige , at man tager et stykke masking papir, ligger to dies/ spellbinder inden i hinanden og kører genne bigshotten.
Derefter sættes det på kortet og du fjerner det midterste lag. ... her har jeg så stemplet med små stempler i tilfældig mønster. Når du  fjerner masking papiret har du en fin rund ring med dit mønster. .. tilsidst stemplede jeg teksten.


På dette kort har jeg brugt en stencil og distresset igennem. Før jeg lagde stencillen på kortet, satte jeg et stykke masking papir midt på kortet, ( også lavet med en spellbinder ) 
Det er meget simple kort, men lidt sjove at lave en gang imellem :-))

God dag til jer !!!


9 kommentarer:

  1. lækre kort og farver. Tak for beskrivelsen - det er en ny teknik for mig.

    SvarSlet
  2. Cool teknik og det ser rigtig godt ud. Du er kanon med det her Lissy.
    God week-end alle sammen.

    SvarSlet
  3. Yes, det er en rigtig fed teknik at lege med og mulighederne er mange. Kun fantasien sætter grænser på trods af at der kun er ét lag!

    SvarSlet
  4. Flotte kort, som bestemt ikke ser enkle ud. knus morkaren.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...