søndag den 16. marts 2014

Søde stempel/die sæt

Skrevet af: Gitte Ottosen

Karina og jeg var på besøg hos Gitte i butikken i Odder her i weekenden. I den forbindelse viste Gitte os en ny serier med stempler og dies fra Taylored Expressions... Og vi faldt pladask for dem alle!

Her er lige et hurtigt snapshot lige fra kassen af :-)


Jeg endte med at købe sættet med ugler og sættet med tekopper.

Første pakke åbnet da vi kom hj blev det med uglerne, og her er de første resultater lavet med sættet.

Første kort blev meget tone-i-tone med lyserøde farver og kvistkarton. Har stemplede jeg bare uglerne på mønsterpapir og skar dem ud med de medfølgende dies.


Næste projekt blev en tilbagevenden til en teknik jeg ikke har brugt længe, nemlig farvelægning med akvarel blyanter og vandpensel.


To meget enkle kort men også meget søde :-) nu må jeg prøve at åbne pakken med tekopper og se hvad jeg kan finde ud af at lave med dem :-)

Gitte aka Godtesen

4 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort, glæder mig til at se tekopperne.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde, men jeg har altså også noget med ugler, de er bare såååå søde he he.

    SvarSlet
  3. Hvor sødt! Min favorit er klart nr. 2 - det ser bare så godt ud med blomster rammen om de to nuttede ugler.

    SvarSlet
  4. hvor er de bare kære, kan godt forstå at du ikke kunne stå for dem

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...