onsdag den 9. maj 2012

Gæstedesigner: Annette

En af mine søde faste kunder her i Odder - Annette  -  har kun lavet kort i ½ års tid, men jeg skal love for at hun er kommet godt efter det.

I går havde vi Klippe- og Klistreaften i butikken, hvor Annette deltog sammen med Jytte (http://jytteskortoggodt.blogspot.com/), Louise (http://lp-scrapperier.blogspot.com/) og jeg selv. Louise er en haj til distressing-teknikker, og hun delte rundhåndet ud af sine erfaringer.

Annette sugede til sig og gik selv i gang med at afprøve teknikker, og fik lavet et rigtig flot kort, som jeg har været så heldig at få lov at vise frem til blog-læserne.


Baggrunden har fået flere forskellige farver Distress Ink, ligeså har sommerfuglene og hjerteborten  -  og så er de smukke swirls bagved lavet med kobberfarvet sværte med klart embossingpulver ovenpå.

Jeg sad selv og modellerede og farvede en blomst lavet med en af de nye CreaLies dies  -  og da vi fandt ud af at den bare matchede Annettes kort så perfekt, så fik hun den selvfølgelig til kortet.


6 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot kort, Annette må være meget lærenem og det er imponerende at hun så dygtig til det efter så kort tid. Hun bliver da nødt til at lave sin egen blog så vi kan følge med i hvad hun laver....

    SvarSlet
  2. Lækkert kort, i dejlige farver....

    SvarSlet
  3. Meget flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Ja, det blev et rigtig fint kort :)

    SvarSlet
  5. Det blev et smukt kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...