lørdag den 5. maj 2012

Penny black baggrunds stempel

For et stykke tid siden faldt jeg over et utrolig lækkert baggrunds stempel fra Penny Black som jeg bare måtte eje. Men som med så meget andet så fik jeg det ikke lige brugt.
I dag skulle det være, og det var da også let at få et kort til at ligne en million med det stempel.
På billedet er det måske lidt svært at se men der er den smukkeste skrift mellem blomsterne på kortet.
Jeg har brugt en rest mønsterpapir forneden og et stykke mørk lilla karton. Øverst på det mørke har eg udstanset en bort hvor der kan trækkes bånd igennem, og her er sat et stykke lyslilla organza i som er samlet med en sløjfe.
Kortet er afsluttet med en lille hilsen lavet med et af Gittes egne stempler.

Jeg måtte lige lave et mere med samme stempel, helt enkelt bare med to lag karton, tekst skåret ud med spell inder die og så lidt stickles på blomsterne.



/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...